Kawan-Kawan

Monday, 28 October 2013

2nd Giveaway By Nuranis Amar


TEKAN BANNER KALAU NAK JOIN!




ENTRI
Aku dan Nia sedang berjalan untuk pergi ke kedai runcit yang berdekatan. Tiba-tiba Nia berjalan ke arah lain. Aku berasa pelik. Dia hendak ke mana?

"Kau nak pergi mana tu Nia?" soalku dari jauh. Suaraku agak meninggi.

"Arifah, cuba kau tengok iklan ni." Nia menghulurkan sehelai kertas kepadaku.

Aku mengambil kertas itu dengan perasaan malas. "Ada apa dengan kertas ini?" Tanpa melihat kertas itu, aku terus menyoalnya begitu.

"Cubalah kau tengok kertas tu betul-betul. Jangan tengok je, baca sekali."

Mataku membulat. Aku berasa teruja sekali. Aku membaca ayat-ayat yang terdapat pada kertas iklan ini.


Anda seorang blogger? Inginkan patung rilakkuma secara percuma? Jom join giveaway ini. Syaratnya sangat mudah. Hanya perlu follow blog penganjur, like page penaja. Tunggu apa lagi? Jom join sekarang sebelum terlambat.

"So, amacam? Nak join tak? Bukan ke kau dah lama nak patung rilakkuma?" soal Nia sambil menjongket keningnya berkali-kali.

"Ofkoslah, aku nak join. Patung rilakkuma kot, bukannya murah. Kau tak nak join ke?" 

Nia menggeleng. "Kureng berminat. Kau jelah yang join."

Aku senyum. "Terima kasih, weh! Sayang kau ketat-ketat."

Sekali lagi Nia menggeleng melihat telatahku. Macam budak-budak. 


0 comments:

 

Copyright © 2013 Reserved to Arifah Lee

Edited by Cik Amal