Kawan-Kawan

Wednesday 12 June 2013

Heart Contest by KI


TEKAN BANNER KALAU NAK JOIN!

Due date : 30 June 2013




Yang pakai tudung pink tu saya dan yang pakai shawl hitam tu, kakak saya. Masa tu, kitorang ada kat dewan sekolah kat Kuala Krai, Kelantan. Nak amik BR1M. Kakak saya yang dapat. Boring dengar orang atasan tengah berucap, so kitorang snap gambar. Kitorang tengok, kebanyakan orang yang ada kat situ, diam je. Yelah, orang tua-tua kan? Hoho! BTW, gambar tu kakak saya guna kamera tigo ratus nam puloh. Hehe! 



Ada satu time tu, kakak saya ada tanya, 


Kakak : Sapo hop (yang) tengoh kecek (cakap) tu?"

Saya : (Angkat bahu sebab tak tau.) 

Kakak : (sengih) Aku tau sapo hop tengoh kecek, Dato' Ramzi kea (kan)?" 

Saya : Mungkinlah.

Kakak : Muko dio samo nge dalam banner tu dop?

Saya : (angguk) Ganah mg (kau) kak, buleh cea (cam) nah.

Kakak : (ketawa) Aku tengok perut dio, aku buleh cea doh.

Saya : Bereh lalu...


HAHAHA. Takleh blah sungguh kakak saya ni. Loyar buruk!



________________________________

BTW, saya takde keek so, saya takleh nak follow.


3 comments:

Hanaeyo said...

selamat malam saya wakil dari patner admin bw sambil follow .. bole check url blog anda dekat link di bawah ..

http://kmliahshm.blogspot.com/2013/06/senarai-blog-peserta.html

p/s : nice entry hope terpilih dalam 45 pemenang :)

IAMENULIS said...

http://schamanking.blogspot.com/2013/06/heart-contest-by-ki.html

Fatihah Azanan said...

Good luck dear :D

http://tieysmilez.blogspot.com/2013/06/heart-contest-by-ki.html

 

Copyright © 2013 Reserved to Arifah Lee

Edited by Cik Amal