Kawan-Kawan

Tuesday 17 December 2013

KEM MOTIVASI SURE SOLAT

ASSALAMUALAIKUM


Dah lama aku tak update pasal life. Disebabkan takde mase. Idea banyak! Okey, minggu lepas aku ada join satu kem. Kem yang tak berapa kem, lebih kepada program.

Sepanjang tiga minggu aku dok Sepang ni, memang aku tak terpikir langsung untuk sertai mana-mana program atau kem. Aku datang sini sebab aku nak jalan-jalan. 

Kat sana, aku dapat ramai kawan. Macam biasa, bila join kem. Part aku memang tak terfikir, hari first tu aku kena berucap. Perhh! Memang mencabar woii. Lebih kepada bagi nasihat sebenarnya. Masa mula-mula aku masuk dalam dewan tu, aku ingatkan aku yang paling tua sebab kat depan aku, semuanya budak kecik. Rupa-rupanya budak besar datang lambat. Mujurlah bukan aku yang paling tua. HUHU!

Hari kedua pulak, memang mengejut giler. Dahlah spontan. Kena berucap lagi. Dahlah depan Pengerusi PUSPANITA MOSTI. Gugup! Gementar! Semua ada. Tapi mujurlah semua berjalan dengan lancar.

Haa! Masa pengerusi majlis panggil nama aku, semua budak laki tengok aku. Tengok macam tak pernah tengok orang. Terkejut mungkin!Dan satu lagi, aku dapat Anugerah Serikandi Sumayyah. Seriously, lawak! Sebab aku rasa ramai lagi yang layak.

Ni gambar aku masa berucap, hari kedua.


Credit : Sahabat MSQ

0 comments:

 

Copyright © 2013 Reserved to Arifah Lee

Edited by Cik Amal