Kawan-Kawan

Sunday 25 August 2013

GIVEAWAY SAYA NAK TEDDY BEAR BY FARISHA


Sempena Hari Raya Adilfitri 2013,
Farisha telah mengadakan Giveaway hebat
yang menawarkan Hadiah Teddy Bear sebagai hadiah utama
Dijemput semua sertai Giveaway ini

Siapakah peserta bertuah yang akan memenangi Hadiah ini??
Klik SINI Untuk join & Lihat hadiah
Giveaway ini sah dari 19-08-2013 sehingga 09-09-2013
Pemenang akan diumumkan pada 10/09/2013

Good Luck semua ^.^


_______________________________________________________________


ENTRI


Aku dan Nia sedang berjalan untuk pergi ke kedai runcit yang berdekatan. Tiba-tiba Nia berjalan ke arah lain. Aku berasa pelik. Dia hendak ke mana?

"Kau nak pergi mana tu Nia?" soalku dari jauh. Suaraku agak meninggi.

"Arifah, cuba kau tengok iklan ni." Nia menghulurkan sehelai kertas kepadaku.

Aku mengambil kertas itu dengan perasaan malas. "Ada apa dengan kertas ini?" Tanpa melihat kertas itu, aku terus menyoalnya begitu.

"Cubalah kau tengok kertas tu betul-betul. Jangan tengok je, baca sekali."

Mataku membulat. Aku berasa teruja sekali. Aku membaca ayat-ayat yang terdapat pada kertas iklan ini.


Anda seorang blogger? Inginkan teddy bear secara percuma? Jom join giveaway ini. Syaratnya sangat mudah. Hanya perlu follow penganjur, like page penaja dan share salah satu gambar teddy bear yang terdapat di album penganjur. Tunggu apa lagi? Jom join sekarang sebelum terlambat.

"So, amacam? Nak join tak? Bukan ke kau dah lama nak teddy bear?" soal Nia sambil menjongket keningnya berkali-kali.

"Ofkoslah, aku nak join. Teddy bear kot, bukannya murah. Kau tak nak join ke?" 

Nia menggeleng. "Kureng berminat. Kau jelah yang join."

Aku senyum. "Lu cunlah bro!"

Sekali lagi Nia menggeleng melihat telatahku. Macam budak-budak. 



0 comments:

 

Copyright © 2013 Reserved to Arifah Lee

Edited by Cik Amal