Kawan-Kawan

Monday 12 August 2013

PEMENANG Ramadhan Giveaway by Lee's Family

ASSALAMUALAIKUM

Jom tengok siapakah pemenang untuk GA kami kali ni.

Sebelum tu, sila tekan iklan saya. Wajib bagi yang menyertai GA ni

http://bit.ly/14nzTJ4
http://bit.ly/14nzYMM
http://bit.ly/14nA5YP

Tak nak cakap panjang, meh tengok siapa pemenang.





Peserta pertama dan peserta terakhir mendapat Topup RM10 [SPONSOR]



Pemenang Random


BARANGAN BLOG :


Tapak Banner [SPONSOR]



Header [SPONSOR]



Banner [SPONSOR]



Header [SPONSOR]



Header [SPONSOR]




Topup RM5





[SPONSOR] - Akan ditopup lepas raya.









[SPONSOR] Akan ditopup seminggu lepas raya.



[SPONSOR] Akan ditopup lepas raya.






[SPONSOR] Akan ditopup lepas raya.

http://bintuabuhassan.blogspot.com/2013/07/ramadhan-giveaway-by-lees-family.html (70)



BARANGAN POS :


Ovaltine Trial Sachet (2pcs seorang) [SPONSOR]



Long Sleeve Shirt + Crafy Keychain [SPONSOR]



Pin Reben [SPONSOR]



Aqura Bath Soap [SPONSOR]


Shiseido Black Mask [SPONSOR]



Shiseido Black Mask [SPONSOR]



Cara-cara nak tuntut hadiah,




PEMENANG TOPUP

Assalammualaikum. Sebelum tu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada awak sebab sudi sponsor. Ini detail saya :)

No Peserta :
Link Penyertaan :
No Telefon :
Prabayar : Maxis / Digi / Celcom / DLL
Daripada Giveaway : 
Ramadhan Giveaway by Lee's Family






PEMENANG BARANGAN BLOG 

Assalammualaikum. Sebelum tu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada awak sebab sudi sponsor. Ini detail saya :)

Nama :
No Peserta :
Link Penyertaan :

Barangan yang dimenangi :
Daripada Giveaway : 
Ramadhan Giveaway by Lee's Family





PEMENANG BARANGAN POS

Assalammualaikum. Sebelum tu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada awak sebab sudi sponsor. Ini detail saya :)



Assalammualaikum. Sebelum tu, saya ingin mengucapkan


 terima kasih kepada awak sebab sudi sponsor :) Ini detail saya :)

Nama :
Barang yang dimenangi :

Alamat :

No Telefon :

No Peserta :

Link Penyertaan :

Daripada Giveaway : Ramadhan Giveaway by Lee's Family







Terima kasih sebab sudi join. Kepada yang tak menang, jangan sedih. 

Mungkin kat GA lain ada rezeki korang.





p/s : Kepada yang dah inform kat sponsor, tolong bgtau kat saya punya FB atau FP.

Saya nak tau siapa yang dah inform kat sponsor.





Korang diberi masa selama 10 hari untuk tuntut hadiah.
Kalau tak, saya akan cabut undi semula.
Jadi, sila alert!


2 Ogos - 12 Ogos



0 comments:

 

Copyright © 2013 Reserved to Arifah Lee

Edited by Cik Amal